Måndag

2008-06-02 @ 19:04:37
Om jag var en sådan person som trodde på det övernaturliga och det som inte alltid går att förklara så skulle jag lätt ha en förklaring till mitt problem just nu, men nu är jag inte en sådan person så jag tänker det logiska. En nerv har hamnat fel eller liknande.

Mitt problem är alltså att på senaste tiden så har jag fått ont i min vrist på foten när jag går, det kommer som en ilande känsla när jag går ibland, som när man har stukat foten. Skillnaden är att jag har inte stukat foten.
Nu till det konstiga, smärtan sitter precis där min "brushan" tatuering är, samma vrist, precis på tatueringen.

Okej, om jag var en övernaturlig-person så skulle jag förklara smärtan enkelt. Smärtan på tatueringen kommer för att påminna mig om mina bröder, att vi glider isär och att vi håller på att tappa kontakten. Eller att en av bröderna lider och känner en hemsk smärta (såsom krossat hjärta eller något annat psykiskt, inget fysiskt). Och grejen är att båda alternativen är korrekta. Men eftersom jag inte är en sådan person som tror på det övernaturliga och det som inte alltid går att förklara, så ignorerar jag helt enkelt smärtan och går vidare som att den inte fanns.

Kanske gör jag fel, kanske gör jag rätt. Vem vet, för in my opinion så har jag försökt få tillbaka kontakten med bröderna, iallafall en utav dom, och gällande den psykiska smärtan så kan jag inte göra mer än att erbjuda mina tjänster som en bra lyssnare och en bra vän. Vilket inte alltid är tillräckligt men det är allt jag kan erbjuda med tanke på omständigheterna.

Annars vill jag tipsa om en ny serie, Moonlight. Jag är helt inne i den och det går inte att sluta titta helt enkelt. 
Och så vill jag med glada ord säga att Emeliè ringde mig idag :D Hon har blivit brun, och jag är avundsjuk (: Saknar tösen.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test