LördaG

2008-06-21 @ 23:51:42
Midsommar sög inte så mycket som jag hade väntat mig och det var ju tur det (:
Faktum var att jag hade skitkul! Och mamma höll inte i sin grudge mot pappa, eller ja hon kom med småpikar då och då, speciellt när jag sa åt henne att gå och titta till pappa på balkongen, men det visade sig att det inte var något, då hon kastade korken på morgonen. Men man vet ju aldrig, han kunde ju haft en extra gömd. Men men!

Det tråkiga var  väl att Patrik, min mosters fästman, inte ville vara med oss utan han ville med båten och var jätte barnslig så han mutade Linnéa (min kusin) att åka med honom, så han köpte TV-kort till sin dator så hon kunde se på tv i båten och annat kul, men det slutade med att hon ringde oss när vi satt och åt och hade det som roligast åt Coffe och Masse som skulle äta sill för att få en nubbe, och gnällde över att  hon hade fått torka båten efter regnet, med en LITEN trasa bara! Åh vad hon var sur och sa att hon hade tråkigt, haha. Hon skulle ha hängt med oss så hade Patrik lätt hängt med pga grupptrycket. Men det är väll som moster sa, att han är i någon sorts ålderskris.

Senare så ringde Joel, precis när vi grillat klar och Coffe och Masse hade stuckit för o inkassera pengar av en snubbe som var skyldig som massor, och då bjöd jag över honom och Benjas syrra Fredrika (som för övrigt var mycket snällare än Benja! Henne  diggar jag). Så dom kom och då började partyt o supandet (: synd att Fredrika mådde dåligt senare på kvällen och gick hem till Joel (hon bor i sthlm annars men var här på besök över midsommar). Efter lite KISS imitationer och luftgitarr så gick jag och Joel och våldgästade Jonas som vägrar gå ut pga sin frisyr (super mario) och satt där o prata ett tag, sen gick vi för o möta Alex på bäckby centrum (nånstanns däremellan så ringde Joel Emeliè och frågade vad hon hade på sig etc, roligt samtal!) och vi följde med Alex till ngn sorts "efterfest" där det var yngre människor på sina fjortis fyllor :) men det var trevligt folk, dock så överreagerade jag aningen när snubbe som hette Lukas började hålla på med kniv och jag tog illa upp pga min klasskompis som avled för inte så länge sen. Jag tänkte direkt "vilken jävla idiot, han förtjänar inte att leva och behålla namnet Lucas, för den Lucas jag kände var en unik person som var underbar" så jag lackade och gick hem. hehe.


Idag har jag inte gjort så mycket, vart bjuden till Emeliè på grillning och sånt, så jag tackade ja och stack över dit klockan 17, och då började lite smådrickandet med smultronvin och sockerdricka, som smakade himmelskt.  Efter det så försökte vi hitta en fest att gå på men alla var så slitna från gårdagen så det sket sig men vi hade roligt ändå när vi dragit ut Peter och gick runt från 20:00- 22:30 och hälsade på Olov som har flyttat hemifrån, han har fått det riktigt mysigt hemma nu och vi vart också bjudna på hans inflyttningsfest på lördag så det var kul! Sen gick vi runt och pratade o flummade som vanligt och längtade till Augusti  då vi drar till kolmården för att bo i en stuga vi hyrt :) mys mys mys! 

jag ringer runt för o leta fest och driva med folk.

hemma hos Olov och hade trevlans.

Emeliè våldgästade mitt knä för o posa!


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test