Looptroop

2008-06-13 @ 15:52:38
Igår så jag, Emeliè, Maddox, Tommy, Alle, Este, Sarah och Samuel på looptroop, och det var kul och dom var bra som alltid ^^ 
Innan vi såg dom så gick vi runt lite, kikade omedvetet på Almighty Lions, ett reggae band (Coffe känner dom som spelar) och chillade lite, träffade folk osv (: Jag tyckte dom spelade bra men sen kan det bero på att jag tycker alla reggae låtar och band låter likadant, samma stuk på allt. Men det är väl det som deffinerar reggae. Kan jämföra det med reggaeton som låter badinka badonka hela tiden. Samma grooove liksom.
Åh vad rolig info.

Aja vi hade det kul igår iaf :) Och en del roliga saker som att vi såg Mikael Persbrandt på statiol hammarbyrampen :D
Vi åkte dit så folk kunde köpa trisslotter, cigg och dricka, så jag och Tommy satt i bilen och så såg vi en feting bil, en porsche GT 2a (tror jag det var. Den var röd) så vi sa direkt att det är någon gubbe som hamnat i en 40års kris eller något, så vi tänkte inte mer på det. Sen när alla kom tillbaka i bilen så åkte vi och då ser vi snubben hoppa ur bilen och då ser vi Mikael Persbrandt :D Så Tommy öppnar dörren i farten (han körde) och skriker "TJENA GUNVALD!!!!" och stänger  dörren snabbt och åker iväg :D
När jag berättade det för mamma så vart hon "tjurig" för jag inte tagit kort på honom xD jag citerar: Du kunde ha tjänat en tusenlapp om du fått bild på honom och skapat en story o skickat in till aftonbladet! Vad göööru!!
Inte så att jag hann med me kameran direkt då jag satt inträngd i mitten av bilen och kameran låg i väskan.

Sen beställde vi korv innan looptroop och alla beställde en varsin bamsing (eller ah, maddox, tommy och alle) och så står jag i mitten av alle och Emeliè typ, och dom står och pratar. Jag känner att jag måste fan också beställa ju, han måste göra iordning min korv. Så jag hoppar fram och skriker åt snubben i kiosken "EN SMAL KORV!" och han säger ".. va?" så jag rycker tag i mig själv och säger "Ja.. Jag vill ha en smal korv, tack!" hahaha.
Sen står snubben där och frågar Tommy "Vad vill du ha på din bamsing?" oh alla kopplar ju lite snett där ^^

Mycket intressant inlägg måste jag säga. Har inte kraften att formulera mig riktigt idag känner ja.
Ringde till Soc och pratade, så hon sa att jag ska dit den 18e och skriva på papper, sen till Jobbcenter och gå på ett informationsmöte där den 19e. Sen ska jag på möte på arbetsförmedlingen den 26e Juni och den 1a Juli. Så jag är på G iaf. Tror hon sa att jag börjar på jobbcenter den 24e eller 23e. Så det känns ju bra iallafall, att jag får något gjort i mitt så kallade liv.

Annars äre Noice ikväll :D Ska haka på mamma och ta kort o vara rolig :) någon som vill med? Slå en plingelingeli.
och nu lite bilder från igår. Får en "dagens outfit" från igår också. Bjuder på en bild på mig med, trots att jag var mest sliten i hela västerås den kvällen. Ni anar inte. Desutom är mitt hår fail enligt mig. Vill ha långt hår igen ju :(

    

Comments
Postat av: dani

jag säger det ännu en gång - looptroop är sjukt överskattade.

2008-06-13 @ 16:22:29
URL: http://www.bananidani.blogspot.com

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test