Jobbcenter

2008-06-19 @ 16:56:45
Kom precis hem därifrån, satt på infomötet och träffa en tjej som hette Sara som jag småpratade med och sen kom Joseph in xD Så vi satt bredvid varandra. Hon som höll föredraget hette Mi (kort och gott) och var trevlig. 
Anyway så fick vi fylla i några papper om oss och sånt och skriva på ett avtal eller något som hette det. 
Det jag vart gladast över var att jag fick en blå mapp och en penna ^^ hahahha. Sen kommer jag såklart med en dum kommentar när man ska skriva datum. 
Mi sa att det var den 19e så sitter jag där.. skriver 19/ ...... sen frågar jag Joseph "ehm..... vad äre för månad?" :D alla hörde också så Mi sa det "ja det är Juni" ... "det är år 2008 också!" hahaha.. åh vad jag gör bort mig ibland.

Efter det där så gick jag mot stan, fick sms av Joel att jag skulle höra av mig om jag ville ha skjuts hem för han var ändå på stan, och jag har ju inga pengar på mobilen så jag tänkte "äh jag tar bussen" men så vare så lång tid kvar så jag tog en runda på stan och kolla runt lite, och när jag var på väg in på punkt så ser jag Joel stå upptryckt mot fönstret i rullingången xD hahaha. Så då hängde jag med till systemet där han fyllde på sitt förråd på alkohol, sen ner mot natushopen där han köpte "kåtpiller" eller nåt. Men han vågade inte fråga först, för vi visste inte vad dom hette så jag var så nära på att fråga tanten "Hej, har ni något som stimulerar det manliga könet på ett bra sätt?" men innan jag hann säga det så var Joel igång o frågade om några piller han spanat in :P Så han köpte dom, sen drog vi oss hem med hans bil o hans 2 systrar(?). Lyssnade på Metal och hade de varmt o skönt.

Nu ska jag städa och ta reda på var mor håller hus :s

Comments
Postat av: Emeliè

Hehe :P

2008-06-19 @ 17:26:43
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test