Im broader than broadway

2008-06-08 @ 21:11:29
Som alla vet så blir man ju alltid lite extra lat när sommarlovet kommer, och det är inget undantag för mig inte! Därför har jag inte orkat blogga för jag helt enkelt inte orkat skriva i mina inloggningsuppgifter. LAAT....

Men det har faktiskt hänt en hel del saker som jag har velat skriva om, som till exempelt att jag tog studenten i år :D den 5e Juni, så gratta mig om du inte gjort det. Fick en hel del fina sms iaf (: Och kramar från alla möjliga håll.
Det var nog min lyckligaste dag i livet, slår lätt förra året då jag bara var "bihang" och inte tog själva studenten ^^. Det roligaste på hela dagen (kan man verkligen välja "det roligaste" när allt var så himla sinnes kul!) var när vi åkte vagnen, samlad som en klass för sista gången :) Hoppas jag orkar hålla kontakten bara med några ^^ Typ de som man pratat med mest och fått kontakt med mest under detta år. Egentligen finner jag inte tillräckligt med ord för att beskriva studenten, för riktig lycka finns det inget ord för. Det blir bara en massa svammel och okordinerade bokstäver, så jag låter det va med detta :)

Sen så har jag mestadels solat och badat, bränt mig på axlarna, som vanligt ^^ Men också fått en del färg! Blir ju lätt så när man inte är van vid solen (som jag, en true gamer) men i år ska jag verkligen försöka få färg både hit och dit och här och där.
Var nere på löga både igår och idag, och hade det mys, fast mest mys idag för då var Emeliè och jag själva och fnissade, bada lite oh var myspysiga! Och igår var jag nere med Alle, Peter, Robin och Este. Träffade Mario och en del annat folk o snacka o slacka. Rambo var med såklart! Då cyklade vi ner och gud vad jag önskar att jag hade en cykel som inte blir stulen.

Annars har det inte hänt så mkt. Planerar att ha mat/mys/sol&bad dag på onsdag, på löga då, med en del vänner (: sitta ute där hela dagen, då man har både lunch och middag med sig i en kylväska! Blir nice. Sen Fredagen den 13e så ska Noice spela då det är mälardalen veckor nu, och då ska jag, mamma, pappa, benson o hans tjej och någon mer tror jag kolla (: dom är ju för bra?
Sen har jag införskaffat Tomb Raider: Anniversary till min PC (med andra ord, införskaffat genom i-net), och har spelat lite på det. Vart helt hyper när T-REX kom från ingenstanns så jag vart besatt av att hitta en bugg i spelet, där jag kunde stå och säga "CAN'T TOUCH ME, NANANANA", och det gjorde jag och stod o sköt på den jäveln med mina lame-ass pistoler i 5 minuter innan han fick cpryck och skulle döda mig så jag fick hoppa runt o finta in honom i templet.

Ah jag ska nog lägga upp bilder på presenter jag fick från studenten, om jag orkar. Lägger upp boken jag fick av Maddox ;) den var nice! Älskar dock Emeliès armband hon gav mig, är helt sinnes kär i dom. LÖÖVE.

Nog med game snack ^^ Nu ska jag chilla me fläkten o smörja mina axlar, det suger feting. Hare!
Oh justja... TJENARE STEFAN SE VAD DUKTIG JAG ÄR SOM UPPDATERAR... lol :)

    

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test