Familjemiddag

2008-06-23 @ 17:01:05
Åt nyss middag, som en riktig familj, idag. Det var underbart. Det var underbart av pappa att säga att han ångrar allt han sa igår, och jag märkte hur mycket han skämdes över hur han hade betett sig på eftermiddagen, och han förstod att han hade gjort det väldigt jobbigt för oss genom sina misstag. Och han sa det att han älskar mamma så otroligt mycket, att han vill itne förlora henne, han vill inte förlora oss heller, mig Jack och Coffe, för vi är hans barn hans älskade barn, och han sa att vi var underbara människor, och han vill också bli en underbar människa. Så han sa att han ska verkligen försöka sluta nu.

Och jag vet hur svårt det är för honom att erkänna att han har fel och att han gjort fel, och hur svårt det är för honom att dela med sig av känslor, så det betydde mycket för mig. Och det som betydde mest var att vi verkade som en familj igen, en familj som är samlad runt matbordet när vi äter, en familj som delar med sig av skratt och nya historier. Jag älskar min familj.


Comments
Postat av: Emeliè

Svar: Haha jag vet älskar hur tokig hon är :D hihihi

2008-06-23 @ 19:16:29
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test