Elev-Klippning

2008-06-03 @ 15:51:30
Som jag skrev tidigare så var jag nere på stan för att klippa och städa mitt skåp.
Jag tog en elevklippning, då det var vad jag hade råd med. Grejen var att mamma skulle väcka mig imorse o ge mig pengar till klippning, en riktig sådan, men hon glömde bort det och jag ville ha det gjort så tidigt som möjligt då studenten bara är om två dagar, så det blev en klippning av elev.

Först gick jag runt på alla ställen jag visste om, sen fick jag tips av en snäll tjej som sa att Hair&Nails hade elevklippning och så. Jag begav mig dit. Jag klippte mig. Och resultatet kommer nedan. Jag vet inte än vad jag ska tycka om det hela. Är i princip samma frisyr som jag hade sist jag klippte mig, men inte luggen. Luggen är för kort om jag får säga min åsikt. Tror inte riktigt tjejen visste vad hon höll på med när hon började klippa luggen tbh.. Men den växer forhoppningsvis ut snabbt, men inte tillräckligt till studenten så jag kommer på en lösning ska ni se. Enjoy.

 
snygg utsmetning på bild nr 2, jappjapp.

Men jag quotar Joel lite här.
"Ung o fräsch look!"
Och de kanske är sant. 

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test