ystad

2008-07-09 @ 23:16:26
Sitter här i mitt rum, som är i arbetsrummet, och kunde inte slita mig från datorn när den endå stod på. Så här är jag!
Tänkte bara skriva att jag lever.. Har solat idag.. Badat idag.. Sett bio idag... Kört tärning idag.. Och mer formulerat får ni läsa om sen när jag kommer hem vilket lutar mot fredagen eller lördagen. Då får ni se bilder också. Kul kul. Nu ska jag sova, otroligt hur tidigt man lägger sig här och går upp tidigt. Och ändå är man helt utvilad. Inte som hemma då man lägger sig typ 03, och går upp kl 14. Ja, godnatt på er då.

Comments
Postat av: Emeliè

Oooh säg till innan du kommer hem, hoppas det blir fredagen för då orkar du kanske följa med mig ut på sjökrogen m. Alle m.m. :)

2008-07-09 @ 23:50:51
URL: http://ingenlust.blogg.se/
Postat av: Miriam

sv: Ska kolla upp det =) tack

2008-07-14 @ 11:24:14
URL: http://metrobloggen.se/macgyver

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test