You're half a world away, but in my mind i whisper every single word you say.

2008-07-24 @ 23:54:51
Har lagt in ett youtube-klipp i menyn här till vänster, en lugnt låt om ni vill lyssna på lite chill musik när ni besöker min blogg, dock får ni starta klippet/låten själv, då den inte spelas automatiskt.

Iaf, igårkväll cyklade jag hem till Jonte relativt sent, men som jag sagt tidigare så är allt relativt. Spenderade natten där och såg på The Number 23, men såg inte alls mycket på den. Anyhow, så cyklade jag hem morgonen efter, och fick samtal direkt från Emeliè som undrade om jag ville med henne och Joel och bada. Så jag tackade ja direkt och började göra mig iordning och iväg far vi till björnön med metal musik på vägen dit och limp bizkit på vägen hem! 

När vi var där så märkte man verkligen hur olidligt varmt det var ibland och man ville bara dyka ner i vattnet, vilket jag och Joel nästan gjorde :) fegade oss lite i början men när vi kom längre ut så var det bara att ta emot kylan och svalka sig gott!
Dock vart vi jagade av bromsar, läskiga flygande djur och såg en orm, vilket var mindre trevligt xD och att jag har bränt mig lite men det resulterar i färg senare.

När vi väl kom hem så var det snabbt in i duschen och byta om (och göra några andra alternativa bilder till Glasklart's hemsida som Lars fipplar med, och jag vid sidan om som medarbetare på grafisk design), för sen vart det brått till centrum där vi bestämde oss för att äta våran middag, på Melkis, bäckbys kvarterskrog. Gott var det och jag beställde en kycklingpasta som var gudomlig! synd bara att det var så stor portion så jag inte orkade hela, men det tog Coffe hand om när han dök upp :)

Efter maten så gick vi runt lite, Svens och Peter var med oss under middagen, så vi chillade vid hällbyskolan på en bänk och var allmänt cp (skyller på solstinget jag och Emeliè hade) och sen bar det av hem :) 
Var en riktig skön dag, massa chill och mys. Nu ska jag nog titta på Pan's Labyrinth (http://www.imdb.com/title/tt0457430/) som jag vart tipsad av :) Hoppas ingen stör mig nu då!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test