Söndag - sista dagen i västerås

2008-07-06 @ 11:46:24
SUPRISE, jag är blondin nu. Mamma hade köpt fel förpackning, så det var ingen hetta med, så jag sa till henne att rocka på, jag blir blond på riktigt! Och så sant som det var sagt, jag är blond! Med lite röda/gula fläckar såklart. så jag ska fråga Emeliè om jag kan låna hennes silverschampo idag, så får hon igen den imorgon på morgonen xD Eller nåt. Eller om jag bara lämnar den i brevlådan åt henne för dom ska bort klockan 16:00 och fira Mats som fyller år.

I fredags så firade vi Alle som fyllt 20 år, hos hans brorsa. Det var kul faktiskt :) Sen drog vi ner på Power Meet, men inte alla för en del mådde inte bra av alkohol. Men vi var ett gäng iaf och jag hittade min pappa och mamma som var redigt alkoholiserade! Sen titt som tätt så drog några hem eller nånstanns men jag stanande för jag täntke att jag åker hem med mamma och pappa, men Peter var en kämpe o stannade så länge som vi gjorde och följde med oss hem ^^ Vilket var en riktig promenad med sjuka saker!

Igår så var jag hemma hela dagen och såg på filmerna Askungen, Askungen 2, Sweeney Todd the Demon Barber on Fleet Street. Gillade inte Sweeney  Todd sådär jätte mycket då det var för mkt sång, men annars var den bra ^^. Sen ringde Alle mig och frågade om jag skulle med till en stuga i skogen där Este var med sin papi, så jag hängde med. Tråkigt bara att Emeliè kom hem så sent från Stockholm, vore kul o ha med henne så jag inte var ensam tjej :P Men Madde och Tommy och Tilda och Sammy kom senare så. 
Vi grillade lite, och hade mysigt, sen gick vi in i stugan när det började regna och åt glass. Sen åkte vi hem, eller en del åkte till Madde för att se på skräckfilm, men jag var så sjukt trött så jag sa åt Glenn att han kunde skjutsa hem mig, och då åkte Alle med hem. Skönt o sova iaf kan jag lugnt säga!

Och idag, ska jag packa packa packa, och ringa Emeliè och ut och gå lite och sen ska jag köpa snus och sen ska jag lägga in musik i min mobil, och låna en bok av Emeliè och .... ja det var nog allt. Hoppas ni har det bra utan mig i en vecka (gör nog ingen skillnad då jag knappt uppdaterar men ändå), och sup er fulla så ja får höra roliga historier. Hejdå.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test