smell ya' later

2008-07-07 @ 08:57:54
Nu har jag packat precis allt. Utom det förbaskade linnet, men jag kom på att jag klarar mig. Har ett vitt, ett mörkgrått, ett rosa och en röd. Tror jag klarar mig utan svart ^^

Ska väll snart åka, mina bröder sover fortfarande, är väll bara jag som har lite resfeber och ont i magen för jag är nervös. Samma visa varje år :P .. Mamma och pappa är nu och hämtar bilen vi ska åka i, kommer ta lite kort, men dock med mobilen antar jag.. Vet inte om det finns ngt batteri i kameran då jag inte laddat den sen fredags. Jag har bara ett litet problem... Jag måste byta örngott på min kudde (inte så fräsht med snusfläckar från oplanerade power naps), men grejen är att jag kommer förmodligen få byta när jag kommer fram till Ystad, då jag kommer dregla mer snus på kudden (jag känner mig själv). Nej jag behåller de gamla o byter där framme. Ett plus med detta är att min kudde luktar sömn & beccan så jag kommer sova galant i bilen!

Och igår så konfronterade jag Marre lite och jag skällde, gjorde han lack, han gjorde mig lack, och vi redde ut det. Sen skriver Jonas ett sms "Ring" och jag frågar han på msn vad han ville, och han frågade om jag var sur på honom, och självklart inte, frågelåda [?]...
Men så redde vi ut det hela som vi pratat och tjaffsat om i fredags, det vi kom fram till var följande:
- Ingen av oss är kära i varandra, det är bara andra som säger sånt.
- Vi ska inte lyssna på det som sägs om oss etc
- Vi är bra vänner och vi vill fortsätta ha det så oavsett vad.
Så det hela känns skönt.. Ska väll ta och prata med Alle och Peter när jag kommer hem från semestern o se o höra. 

Nu ska jag borsta tänderna, kamma håret och ta på mig strumpor. Hejdå! Vi ses om en vecka.

Och jag kommer sakna min Emeliè så som Bambi saknar sin mamma. 
(bra liknelse, lol)

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test