Packa

2008-07-06 @ 17:32:23
Jag hatar att packa. Så är det bara. Jag skriver en lista på det jag ska ha med mig, och är ngt plagg smutsigt så tvättar jag det. Men är det ett rent plagg jag skrivit ner att jag ska ha med mig, så är det ju självklart att jag inte hittar det. Och hela packningen håller på just detta linne, hela alltet. Låter skitlarvigt men så är det.

Grejen är att jag såg det linnet i förrgår, fredags, la det i min byrålåda så jag skulle hitta det. Nu är det borta. Gone, kaputt, finito! Jag blir stressad och trött. Jag orkar inte fortsätta packa för jag är klar bara jag hittar det förbannade linnet. 

Först hittade jag inte väskan jag skulle packa i, Jacks väska, för han packar i mamma o pappas monster väska. Men nej, hans väska är spårlöst försvunnet. Så jag måste ta en annan väska men jag hittar inte det heller, så jag fick ropa på pappa som fick hjälpa mig leta, och nu har jag väskan. En megastor väska. Tur att jag kan fylla den, HRHR.

Roligt inlägg va? Handlar om ett linne.

Aja, var på stan idag och handlade en svart bikini, silverschampoo och hårspray och snus. Så nu är jag all done med shopping, tills jag kommer ner till skåne-land. Ska väll ta och tvätta håret med silvret så kanske jag kommer på vart linnet är. Hejdå

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test