Inflyttningsfest

2008-07-21 @ 13:28:27
Jag hade cp kul på Markans och Bernas inflyttningsfest i lördags :) Drack min liter vin, 2 shots whiskey, och 2 50/50 grogg på bacardi som Lars bjöd på. Orkar inte skriva så mycket om festen tbh, eftersom jag är cptrött fortfarande efter den, men tydligen så var jag cp och cool som vanligt, hrhr. 
Igår så chillade jag bara hemma hos Markan, det var ju sjukt, åkte hem för o göra mig fresh o byta kläder från festen, så kommer jag dit igen typ kl 15.. stannar till klockan halv 8. Och allt vi gjorde var o se på tv, medans Lars och Badde hade slocknat i soffan och madrassen som låg på golvet xD
Tänk att tiden kan gå så fort när man bara ser på tv :s jag var i chock, men endå en skön dag :D Vila kroppen o knoppen lite.
När jag kom hem fick jag i uppdrag att köpa pizza/kebab som middag här hemma, så jag cyklade iväg o beställde pizza från min favorit bagare på Melkis ^^ Dock har jag glömt vad han heter. Men vi har alltid ngt o prata om när jag kommer :p Som tex att jag byter namn hela tiden med alla olika kort jag betalar med xD Sen står han o tittar på mig och säger sen svagt ".. har du klippt dig?" Och jag svarade att det var någon månad sen  typ.. Så tittar han lite till o säger "Nej, du är ju blond! Att jag inte såg det!" Haha :D Sist jag var där var jag ju brunette :)
Anyways, på kvällen mös jag med mamma och pappa i vårat rum, Sofia och Coffe hade okupperat vardagsrummet med våran trekstore o såg på film, så vi satt här o åt chirre me dirre (hemlagad tsatziki dipp) och såg på Batman Begins och Bams Unholy Union. Han bröt sin bestmans två fötter xD lol.

Nu har jag skrivit mkt, lägger upp lite bilder, som bevis på att jag har träffat lpe och badde (eller skägget som jag döpte honom till). Enjoy.
vi spelar ölspelet


Jag, Lpe och Maddox


Badde, jag och Maddox. Lpe i bakgrunden., Han var lycklig.


jag är cpfullglad. Lpe tittar... ?


Badde o Markan är psyched. Markan ser ut som Necromancer.


avslutar med singelfoto på Lpe. 



Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test