Helgen

2008-07-28 @ 09:07:10
I fredags så var det utgång för mig, och några till. Det började med förfest hemma hos Daniela och till en början var det bara jag Daniela och Adde "oll" som satt o drack på hennes balkong, men sen så ringde Jonas och kom dit med Marrelito ^^ Så vi satt väll där till typ 12 och drack, sen tog vi en taxi in till stan för att gå på pluto (: Trevlans taxichaffis, jag satt och sjöng hela vägen dit till Cara Mia och han sa att han gillade min röst och att han själv spelar synt :D sen fick jag hans nummer, så jag lätt kan få tag i en taxi.

Väl inne på krogen så intog jag och Daniela dansgolvet direkt ;) sen vart det lite shots för mig vid baren och dansa ännu mer fast med Marrelito, och jag säger det han kan verkligen dansa som jag gör, perfect match på dansgolvet yes yes. Efter ett tag så träffade vi på Jonte och Martin och dom bjöd jag på efterfesten vi skulle ha hos Daniela och dom åkte taxi dit med oss, med min speciella taxi chaufför ;) haha. Sjöng även då på vägen hem men var ingen bra musik så jag kunde inte texten :/ Men annars var det super! När vi kom fram shotta jag ännu mer av min Bacardi Razz som stod kvar hos henne, sen drog Jonte och Martin, efter att Martin hade shottat lite med mig. Då ringde jag min brorsa som tydligen hade ringt tidigare och Alle hade pratat med honom. Så han kom dit med tre av sina kompisar, Oscar Teddy och en blond jävel. Vi satt o drack och rökte och tillslut så begav vi oss vidare till Oscar för Daniela var relativt trött och Marre o Jonas satt o halvsov i takt med alla andra.

Jag och Coffe kom väl hem runt fem på morgonen och då passade vi på att gratta Jack som fyllde 16, så lördagen bestod endast av firande av lillebror med tårta o snacks. Jag införskaffade även ett gamecard till wow, då jag har fått min brorsas gamla acc, Fistaarn.

Igår var jag och badade bara med pappa, Tony och hans familj. Nicole är ju bara för söt när hon badar o springer omkring o leker :) Efter det så jagade vi mamma lite via telefonen för vi ville äta ute men hon kom hem tillslut och då åkte vi ner på stan och åt på Jin, pappa bjöd :) Tråkigt bara att Jack inte ville vara med, han skulle tälta o äta hos en kompis så vi hade en öppen plats vid bordet!

Och idag så har jag börjat på jobbcenter igen efter vårt lilla sommarlov på två veckor (tre för mig som var i skåne). Vi hörs sen då. Ring om ni vill luncha idag med mig!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test