girls just wanna have fun

2008-07-22 @ 21:40:02
Finns det en oskriven regel som säger att man inte får dejta fler än en person, eller är det upp till var och en? Och om man dejtar mer än en kille, ska man berätta det för båda då, så dom kanske börjar kämpa mera för mig? 
Tänkte på det här med oskrivna regler. När det kommer till tjejer så är det så att om jag gör slut med en kille, så får inte en av mina tjejkompisar vara på honom, för det är fortfarande mitt revir, eller hur jag ska förklara det enkelt. Men med de flesta killar (majoriteten på 90%) har inte den regeln utan säger typ "ditt ex är super het, lugnt om jag lägger in en stöt?" och killen svarar "aja, skyll dig själv hon kan vara en riktig bitch" och så är det pang på rödbetan och spelet är igång.

Tänkte om det var samma sak med att tjejer dejtar mer än en kille. Killar är det no no för, med tanke på hur tjejerna reagerar på om dom får reda på det och tjejer är väldigt måna om sina revir (dvs killar), medans killar ofta är otrogna och skaffar fler revir. Är det någon som förstår det jag ens skriver eller ska jag sluta nu?

Anledningen till att jag tar upp det här ämnet är att jag är sugen på att dejta en kille, men samtidigt sugen på att dejta en annan, för att lära känna dom. Och jag vet inte om det är fel att planera in att på tisdag ska jag se på film och äta med kille nr1 och på torsdag ska jag åka och sola och bada med kille nr2. 

Kom med kommentarer och åsikter, tack tack. Bjuder på en bild, hare kanin.



Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test