en bra comeback

2008-07-15 @ 02:49:15
Jag har menat att skriva blogg ända sedan jag kom tillbaka från Skåne, men jag har helt enkelt inte tagit mig den tiden så att säga. Kan kort och gott säga att jag hade det super i Skåne, som alltid, och detta år fick vi lite bättre väder än vi haft alla andra år. Jag har till och med fått lite färg på kroppen. Passade på att bada i havet också med Madde, Tommy och några, inklusive mina bröder.

Egentligen ville jag komma tillbaka till bloggen efter semestern med en stor comeback, en bra comeback, men lusten fanns inte där. Och jag har märkt på en del bloggar jag läser troget, att dom verkar ha tröttnat också. Kanske är det bara sommaren som får oss bloggare att tappa lusten, att man vill vara ute mer, njuta av ledigheten (dom som är lediga) eller så är de flesta för upptagna med att sommarjobba/jobba som fast anställd.

Jag skulle vilja skriva något, som "Förväntningar, morgondagens topic, kom och läs" men sen så vet jag att det kommer inte hända. Jag kommer skriva om förväntningar om kanske 4 veckor, det är så jag fungerar. Jag skjuter upp saker tills jag känner ett måste att ta tag i det.

Men förväntningar. Vad händer när vi förväntar oss något riktigt smarrigt, men får något tarrigt? Vi blir besvikna, möjligen sura, och tänker "såhär höga förväntningar kommer jag aldrig ha igen". Men det har vi. Men låt mig då fråga det här, Vad händer om vi förväntar oss något tarrigt, men får något smarrigt? Vi blir nöjda. Så enkelt är det. En kort uppmaning till er läsare, om jag har några kvar det vill säga, förvänta er inte så mycket, för vi vet aldrig vad vi har i förvar i framtiden.

Over. And. Out.

Comments
Postat av: Emeliè

Usch vad deprimenrande med "förvänta er inte så mycket, för vi vet aldrig vad vi har i förvar i framtiden." Helt nyvaken så möts man av det där! Hahaha bättre kan du B!

2008-07-15 @ 09:44:02
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test