Blogg ändringar

2008-07-17 @ 19:19:51
Har precis gjort lite ändringar i min blogg, blir nog aldrig nöjd egentligen, men endast små ändringar kan få mig att må bra faktiskt. Lite fräshare. 

Och imorgon ska jag förbi systemet, och sen äta hos familjen Gustavsson och sen blire party. Och på lördag är det party igen, Markan och Bernas inflyttningspartyhästfest.

Har inte mycket att skriva atm. Eller det finns väl en hel del, om jag tänker efter men jag orkar inte skriva det, för jag vet inte ens hur jag ska formulera mig, s'atte.

Idag har jag och mamma vart iväg iaf och köpt en ny micro och en ny lampa till köket. Sen ska vi införskaffa en köksfläkt, spis ,kyl & frys, diskmaskin. Sen är nog mamma nöjd för tillfället, sen hittar hon väl på ngt annat att fippla med. Åh, jag längtar tills jag flyttar hemifrån. Nu ska jag sova lite o keka glass i mina rosa drömmar, hejdå.

Comments
Postat av: a la Louise

Ha en forts. trevlig dag !

Puss

2008-07-17 @ 19:23:04
URL: http://louisebertilsson.blogg.se/
Postat av: Nina

kikar in =)

2008-07-17 @ 19:28:16
URL: http://modesida.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test