the båtten is nådddd..d..

2008-12-30 @ 19:54:39
Jag säger samma sak för 6002:e gången, jag ska aldrig mer göra så jag känner såhär. Det kvittar vilken fest de är och hur många jag känner där, jag svär om jag bara kan klara idag så ska jag ta mig i kragen och vara så glad. Känns som jag hellre vill dö men vi får se hur det går. Tacka fan för mina polare har tålamod med mig, hade jag vart dom hade jag knappt tåla att se mig.

Timbuktu - the botten is nådd
den beskriver hur fan man mår idag usch. Tacka fan att jag inte gjorde något jobbigt o pinsamt som man får ångest över. :D

Imorgon är det nyår och då ska jag dricka så jag hänger i marken när jag går.


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test