Spore

2008-12-17 @ 23:29:30
Nu har jag suttit och spelat Spore i en evighet. Eller iaf flera timmar, går inte o sluta när man väl kommit igång och börjat skapa sin varelse bit för bit ^^ så otroligt kul.

Annars idag har jag vart på stan med Glenn (otippat, jag vet!), vi var förbi UM en stund och sen gick vi runt och han köpte ett par skor och jag kollade på skor till julklappslistan jag skriver. Sen tog vi och käkade på Vivaldis, för dom har riktigt god bakad potatis, vilket han betalade. Sen gick jag till Oliver och snackade med Petra lite, och om den 24e då dom har julöppet och lite party så jag ska dra dit runt 9-10 tänkte jag. Sen åkte vi hem och jag sitter nu här! En ganska chill dag och nu är jag ganska slut efter att ha sprungit omkring på stan.

Fick mig iaf en tänkare när jag var på väg hem från ica. Den gick ut på att jag tänker för mycket. Sug på den ni.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test