snuff

2008-12-10 @ 22:04:38
Jag har total brist på rubriker.

Idag har jag vart på ett gruppmöte som man var tvungen att gå på om man ska vara inskriven på arbetsförmedlingen, så jag satt där i en timme och sov i princip. Efter det så fångade jag upp Emeliè som hade shoppat lite för sig själv. Hon hade bland annat köpt en nyårsklänning som kommer sitta jättebra på henne (sa hon, jag har inte sett den på än), och hon åt en nuggetsmeny på Saffets innan vi for hem.

Efter det så började jag småstäda här hemma, diska och tvätta etc. Vi har precis fått kakel i köket också, så allting är klart nu utom några kontakter som ska sättas dig och lampor över diskbänken :) Är så sjukt snyggt nu så jag tror jag flyttar min säng ut dit snart och förvandlar det till mitt nya rum!

Imorgon ska jag hänga med Alex lite tänkte jag, var så länge sen man träffade honom och ärligt talat så har jag saknat hans och mitt prat och skoj. Så det ska bli kul, sen ska jag förbi Oliver (som jag verkligen dragit mig för att göra) och skriva på papper så jag får pengar för kvällen jag jobbade där. Och på fredag äre fira Emeliè som gäller, ska hjälpa henne laga lasagnen och sånt innan gästerna kommer. Och ja, jag förvarnade henne p åatt jag är urkass i köket så hon får stå ut om det blir askass mat.

Sen på lördag vart jag bjuden på fest av Major som gick i min klass så får se hur det urartar sig, ska ändå på julbord i skultuna på lördag så då kan man lika gärna passa på att dra hem till honom efteråt då han bor där. Inte i julbordet men i skultuna. Frågan är bara hur fan man kommer hem men det visar sig väl, i värsta fall får jag väl sova över där i hans soffa eller nåt. Eller taxi, vad det nu kostar att åka hem därifrån till bby.

Det var allt hittills.. Hörsdå.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test