otrohet

2008-12-11 @ 12:29:02
Idag känns det verkligen som att det komma bli en ruskigt bra dag, trots all snö som attackerar Västerås!
Jag tror mitt humör beror på min två samtal imorse från Emeliè, första gången ringer hon och är jättesur och måste få klaga lite, så jag klagade med henne som en riktig bästa vän. Andra gången ringer hon och är gladare även fast hon missade bussen, så jag stannade kvar ett tag i luren tills jag höll på att råka ut för en olycka, bara för att hon inte skulle vara helt ensam.
Jag är en jäkla bra vän ibland hörrni. Och hon är en jäkel på att skälla på kärringarna som jobbar på Nordea.

Sen kom jag på att hon är otrogen mot mig, men jag vet inte vem än :/ Så nu måste jag gråta en skvätt.

Fan Emeliè, jag trodde du älskade mig! ... snyfft.

lol.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test