Jul & Nyår

2008-12-21 @ 00:01:26
Nu har jag två frågor till er få läsare som finns kvar.

  1. Vem vill åka till Oliver Twist och parta med mig och andra kompisar den 24e December?
    Dom öppnar klockan 21:00 och förväntar sig att folk ska droppa in runt 22:00. Det är första gången som dom anordnar något sånt här och det skulle vara kul att visa dom att det kommer folk dit för att festa och umgås så dom anordnar detta nästa år, och nästa efter det! Hör av er om ni vill åka dit med mig och ha det kul.
  2. Vem vill fira nyår med mig?
    Nu är det såhär att jag har absolut ingenting för mig på nyår. Jag vill inte ut på krogen och jag föredrar att festa med vänner/bekanta och i Västerås. Det är mina enda krav på nyår, och att jag kommer ha kul såklart. För er som funderar på att bjuda mig och undrar hur många jag kommer dra med mig så behöver ni inte oroa er. Jag kommer själv och jag tar endast med mig själv och min livskamrat, alkoholen. Kontakta mig snarast för jag är öppen för förslag och jag är alltid på topp och partyhumör. Det vet ni. Kontakta mig på Msn eller på Irc eller bdb. För tillfället går det inte att kommentera mina blogg inlägg av någon skum anledning.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test