hej hallå dagboken!

2008-12-16 @ 21:17:44
Kom nyss hem från Emeliè, vart en tidig kväll då det var säsongsavslut tydligen förra tisdagen på Desperate Housewives så det vart bara Ugly Betty och sen kollade vi in blondinbellas tv dagbok på tre minuter. Vart lite fniss på det kan jag säga.

Tidigare idag så var vi hemma hos morfar och firade att han fyller 75 år idag, så det vart smörgåstårta och annat gott. Vart lite chockade när vi kom för han satt på golvet (frågelåda) för han hade typ ramlat av stolen. Inget allvarligt hade hänt som tur var, inget brutet eller så, men han var ganska full med whiskey lol. Första gången han dricker sen mormor dog så han tål inte allt för mycket. Lite kul var det när Coffe kom fram och skakade hand sådär manligt och sa "grattis!" och morfar pekar på honom, vänder sig till pappa och säger "Jag känner igen honom!" och ler som fan xD
Och så var det mys att träffa hans katt, Knatchen! Han är så otroligt mysig, med långt hår och ska alltid kela med en :D myspys.

Annars har jag ingen vidare update för er. Gustav har flyttat till Flemingsberg för er som är nyfikna, så var där från söndag till idag och hälsade på och ade det underbart som vanligt ^^ Och så var vi på julbord, hela min familj, i lördags och åt & drack. Sen drack jag mer för det var klassfest hemma hos Maj0r med några från klassen då.. Mysigt! Kul att träffa några igen ;) även om Silver och Carl inte tålde allt för mycket öl o sprit haha. Så det var min första fest ute i ingenstans med katter och nintendo wii! lovely.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test