alla vägar leder till tajjen ikväll.

2008-12-24 @ 19:48:57
Sitter nu och förbereder mig för att dra ner mot stan och sen tajjen, för att sen gå till Oliver som lovat till min chef och Mogge. Hoppas han inte försöker sig på ngt, som att flörta med mig och fråga saker som "vill du hänga med och ligga?" ... Har sagt nej till honom ända sen jag sa "Vi är bara vänner från och med nu, detta funkar inte" men han verkar ändå inte förstå riktigt. Han tror vi är vänner med förmåner men det är fel. Helt fel. Bara vänner, inget mer. Tack och hej på dig.

Min julafton har annars vart brabra, lite ovant att fira utan moster och hennes familj här men det gick! Och jag fick mina älskade skor :) fyfan vad glad jag blev, gick med dom på i flera timmar tills det vart lite varmt om fötterna.. Men glad är jag nog allt! Nu ska jag dricka min snapps och sen iväg med taxi med Emil och Joel, möta upp skälbygubbs och parta. Ska nog få tag på Madde och hennes kinesvän också. Hejs.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test