yet another monday

2008-08-11 @ 22:00:54
I helgen har jag endast jobbat, men fick tid för en utgång på fredagen med Alle, Raffa och Este, sen kom Emeliè hem från Åland så hon hängde såklart på! Men hon var ganska trött o sliten, och jag med så vart mer som en chillkväll där vi dansade då och då och var allmänna.

I söndags fick jag reda på att jag är timanställd på Burger King så jag har uppenbarligen fått jobbet. Och så fick jag nya tider på onsdag torsdag och LÖRDAG. Passande då jag ska åka till kolmården på lördag med Emeliè, Joel och Peter och vara där i fyra dagar.. Så jag ska ringa imorgon och säga att jag kan inte jobba den 16-20e då jag är bortrest och kan inte avboka. Hoppas han tar det som en man och gråter lite istället för att avskeda mig.

Idag har jag inte gjort ngt viktigt mer än att spelat och planerat vad var och en ska köpa med sig till kolmården. InterestinG:.... Okej jag är uttråkad så jag spelar nog ps2 ett tag. hejs,

Ah förresten, bilder från krogen finns på engelska verisionen. KOlla. please. i beg you! LOOK ATM E!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test