Torsdag

2008-08-07 @ 21:07:35
Imorgon ska jag jobba igen.. Vilket känns helt okej, för jag börjar ju klockan 12 och slutar 16. Chefen ringde ju igår och sa åt mig att jobba på söndag också, så det innebär att jag ska ta det lugnt nu i helgen. En vit helg för omväxlingsskull.

Idag har jag inte gjort ett skit, kastat sopor på morgonen... Gick ut i shorts och tshirt och tofflor, och när jag kommer ut så märker jag att det regnar fan. Så jag gick snabbt som fan och kastade och kom hem snabbt, men var blöt ändå.. Men på något sätt så kändes det uppfriskande och fresht. Inspirationen kom åter till mig! Kreativiteten är tillbaka! Så vänta bara på att något nytt kommer upp som jag ritat :) HRHR.

Annars spelade jag hela dagen, fast inte konstant.. jag är ju en såndär seg lvlare som går ifrån datorn då och då när jag är ingame. Så dingade lvl 25 idag xD nice som fan. På god väg till lvl 70.. eller?

Aja vi hörs, ha en bra dag.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test