Norrköping

2008-08-16 @ 10:12:27
Om en timme drar jag iväg från västerås och hälsar mig själv välkommen till norrköping. Kul va? Joel är här kvart över 11 ungefär och hämtar upp mig, sen Emeliè. Han hämtar upp Peter först. Chattar med Emeliè nu :'D

-Emeliè- säger: ibland är det bra att jag är planeraren!
-Emeliè- säger: även om ni mobbar mig
-Emeliè- säger: buhuuu
-Emeliè- säger: >.<
-Emeliè- säger: kommer sen, ben ska rakas
B E C C O säger: nej jag gillar det
B E C C O säger: släta ben gillar jag också!

Där har ni våran konversation, hrhr.

Jag skulle ha packat igår, men jag såg på två filmer, varav en skrämde skiten ur mig. Vart helt paranoid och trodde jag hörde döende dinosaurier ute! Men sen somnade jag efter en film på 5an, Day Break.
Anyway, det jag skulle komma fram till var att jag inte packade igår, vilket hade vart smartast för nu kommer jag säkert ha glömt ngt, och det är nu jag önskar att  Emeliè hade skrivit en packlista åt mig ^^ haha. Vet knappt ens själv vad jag har med mig. Skulle ha skrivit en lista på dagar. 1:a dagen, 2:a dagen, 3:e dagen osv sov .. Så jag vet vad jag har för kläder med mig. MEn det blir att gå runt med chillz0r kläder för de mesta för jag orkar inte göra mig fin o skit om vi bara ska vara i stugan typ.

Nu kom fjärilarna i magen. hejdå, hörs om några dagar.

Comments
Postat av: markan

Ha så kul :-)

2008-08-18 @ 08:22:52

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test