nattmat

2008-08-25 @ 15:19:01
Ah igår somnade jag inte förrns vid 4, IGEN. Känns ju asbra.
Men som alla vet så blir man ofta väldigt sugen på ngt att käka på när man är vaken sådär sent, och jag fick det där suget. Så jag började min jakt på något gott o smaska på. Då kommer jag på att vi har käkat pizza o kebab som middag! Jag kollar genast kylen, för någon måste ju ha lämnat en liten bit pizza där, och som jag trodde, DÄR FANNS DEN!
Den gyllene pizzakartongen. Kartongen som kunde tillfredsställa mitt behov, midas guld etc.
Så, vad händer när jag öppnar kartongen? Där ligger det en halv pizza, fylld med ananas! Finns det något värre än ananas på en pizza som man så längtat efter och sett fram emot att äta? Nej.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test