Jobbcenter

2008-08-14 @ 10:35:23
Snart dags att gå ner till bussen för att åka till jobbcenter med Marre, han vet inte vart det ligger så jag ska hjälpa honom dit.
Ska även äta på stan Marre bjuder, TACK!

Hah så jävla roligt. Vaknar av att han ringer mig och frågar vart jag är och vad jag gör och jag blir helt förvirrad för jag trodde att det var min väckarklocka som lät för jag brukar har ljudlös på nätterna och då är det bara larmet som låter men inte när ngn ringer. Så jag vart heelt lost och frågade gång på gång "vem är det?" och för varje sekund som gick så klarnade det för mig att det var inte en liten snubbe i min telefon som retades med mig, utan det var Marre som ringer och väcker mig..

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test