godnatt min skatt

2008-08-26 @ 00:44:13
Rimma är verkligen (inte) min grej. Hah reklamen nyss på tv om en parfym "Bruno Banani" helt kefft. Jag svammlar jag vet. Har endast kört instanser idag.. Handlat mat.. Boxats lite me pappa.
Heh var relativt roligt när jag och pappa boxades, vi började sparra mot varandra spontant innan vi skulle handla mat, så helt plötsligt så låser sig både hans och min högra axel, så där står jag och biffen o skriker av smärta ^^ Märks att han och jag är lika eller? Både till sätt och psyket. Korta stubiner båda två, vilket några har fått veta av egen erfarenhet. Tålamodet är inte på topp heller. Färgseende, forget it! Dålig hörsel, va? Etc. Kan hålla på i evigheter. Nu ska jag däremot sova. Stan imorgon prolly, hejs!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test