Första jobbdagen

2008-08-04 @ 10:06:20
Ja idag börjar jag jobba, så han kan testa mig hur jag fungerar i resturangen. Känns lite nervöst och jag skulle behöva min Emeliè här nu som kan lugna ner mig med en kort promenad. Det hade verkligen behövts igårkväll kan jag säga! För det regnade och var asmysigt ute, så då kunde vi myst ihop. Och vart blöta ihop.

Ja.. Annars händer inte mkt. Var i Stockholm igår och shoppade lite. Vart ett par shorts/badshorts från Björn Borg, röda och asmysiga. Använder dom för tillfället som sovshorts :) Sen köpte jag en t-shirt på Marlboro Classics affären, som var söt ^^ Så jag var tvungen o ha den! Sen blev det Max hamburgare som mat, mumma! En frisco var inte att leka med kan jag säga.
Annars låter min dator konstigt och jag vet inte vad jag ska göra. Hejdå.





Comments
Postat av: Nadia

Åh va söt t-shirt, vart ligger marlboro classics affären?! aldrig vart där

2008-08-07 @ 21:03:43

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test