eru tjock eller?

2008-08-21 @ 20:42:37
Asså jag börjar riktigt känna mig tjock nu. Måste börja komma igång med träning och allt sånt där, för när jag tar på mig ett par jeans numera så känns det som om rumpan ska hoppa ur, även om det inte gör det. Men ni fattar vad jag menar?

Det är ju alltid så, att man ser sig själv annorlunda än vad andra ser dig. Som att man kan stå framför spegeln hemma och titta på sig själv och tänka "ah min näsa är stor, min rumpa väller över byxkanten och mina bröst är som små knappnålar" när andra i själva verket tycker att man ser bra ut och inte alls ser de brister du ser!
Men huvudsaken är ju hur man själv mår och känner sig utöver sitt utseende, inte sant? Och andra må tycka jag ser feting bra ut osv och att min rumpa är kick-ass hawt men jag vill trimma lite på fläsket. Och det ska jag och Emeliè ta tag i, verkligen, när vi har tid. Annars ska jag tamejfan ut och gå. Och sluta upp med mitt nya chips beroende. Helt seriöst, jag käkar chirre varje dag med dipp och cola och snus. Det är ju snuskigt! Och äter jag inte det så går jag runt och småäter och blir FETT tjurig när jag inte har fått mitt söta i käften. Och huvudvärken ska vi inte tala om. Sockret har mig, fettet har mig. Fan ta er i röven chips tillverkare. Det är nästan så jag vill spy på all chirre jag har stoppat i mig de senaste veckorna. Kolla bara bilden från kolmården...





Comments
Postat av: SÄM

Fett nice med ipecac

2008-08-21 @ 22:04:04

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test