Diamanttårar

2008-08-01 @ 13:00:02
Så nu beger vi oss av, på den här promenaden
Där sossar och moderater lotsar oss till Domedagen 
Jag ler åt det som har vart, och vinkar adjö 
Har lovat att kunna skratta åt livet minst en gång innan jag dör 
Fumlar, för att hitta avtryckaren till geväret 
Och ser inte skogen, för att kalhygget är i vägen 
Så ni blundar, och skyller på en ikon som mig 
Kan man inte bli profet här, då rymmer jag hemifrån, okej ? 

Sen ser ni mig, gå på som en giljotin 
Utan nån moral, med min ståltrådsfilosofi 
Du tycker att ändamålet helgar medlen 
Jag tycker att vi borde bränna bålen, och vända seglen 
När allt jag har är en flott dröm och 12 och 90 
Allt är så verkligt nu, men bortglömt imorgon bitti 
Min sinnesstämning är ett spöregn på en kyrkogård 
Ett underbarn som är ökänt, som en virituos 
Ger vänsterhand för den högra, och en högerhand för den vänstra 
Och målar vardagen, och du vill bara döda känslan 
Så nu kan ingen frälsa dig 

Och mår du inte dåligt av att jag försvinner 
Så har du ändå aldrig älskat mig

Comments
Postat av: Emeliè

Komiskt: 2 minuter innan jag öppnade din blogg så gick den låten i mina högtalare hahahhaha :D

2008-08-01 @ 13:48:27
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test