wish you where..

2008-04-04 @ 00:15:51
Nu har jag suttit i typ 2h och jobbar på Emeliès header till sin blogg, och imorgon får jag väll se vad jag kan åstadkomma med mina unika kunskaper på hennes blogg. Jag är nog ganska nöjd med resultatet? Jag tror jag förmedlade hennes beskrivning hyffsat bra, med tanke på att jag inte alls är van med requests, utan bara gör det jag känner för när jag väl är igång i photoshop.
Men den blev lite rockig med hennes 2 seriösa bilder, som visar hennes blonda sida och brunhåriga sida, och en bild där hon är sig själv helt enkelt, busig, bubblig och Emeliè! Oh så lite gröna färger för grönt är skönt, och bakgrundfärgen blir då mörk grå, för att det ser helt enkelt bäst ut så.

Annars så är jag lite nere, är aningen sur osv. Har ju klarat hela dagen utan nikotin också, redigt stolt.
Sen är jag nog lite sur på Oscar skulle jag vilja säga. De senaste dagarna har vi knappt pratat alls för han tittar på Naruto och är helt okontaktbar, förutom då han svarar på spam i en mening sen är han off igen. Så, kära vänner. Är det såhär ett distansförhållande fungerar? För jag har ingen aning om hur man ska gå till väga mer än att man ska väll försöka ses så ofta det går, och det gör vi den 11e nästa helg.

Det som stör mig är att han inte verkar fatta att jag är lite sur heller, för när han är off så blir jag off och tjyrig för att vi inte pratat på ett tag och wtf. Oh sen säger han såna där söta kommentarer och är allmänt bäst, så man blir bara ännu mer sur för att han är så.. bra!

Varför orkar jag ens sitta här och klaga över det? Inte som att han läser anyways. Hörsaldrig.

Comments
Postat av: E

Åh det låter jättefint! :D
Och angående din karl så har du inte tränat upp honom tillräckligt ännu ;)

2008-04-04 @ 09:13:34
URL: http://ingenlust.blogg.se
Postat av: soetsak?

Ah.. vah.. tränat!?
Jag är alltid A La Happiness Mood! :)

2008-04-05 @ 01:30:06

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test