The orphanage & Solning!

2008-04-29 @ 18:14:52
Som sagt så såg jag på the orphanage som är en spansk skräck film, och det var det verkligen! Både spanskt och läskigt ^^ Jag kunde inte sova sen iaf, och det är så jag vill ha det! Tur som var så hade filmen ett lyckligt slut iaf (: , men mamman hade det liiite illa ställt med hur hon hitta sin son osv. Jag ska inte spoila! Se den!

Annars så var det strömavbrott ikväll, ungefär när jag precis stängt av datorn tror jag, så alla väckarklockor och allting typ lade av i hemmet och ingen väckarklocka ringde imorse så jag försov mig halva dagen så jag passade på att sola lite på balkongen! Men först var jag tvungen att flytta och städa undan lite efter vintern och höstens bravader där ute, men det gick på ett naffs! sen satte jag igång lite skön 80-90 tals rock och låg i bikinin och gassade, hur skönt som helst! Har desutom bränt mig lite på axlarna, men resten av kroppen är okej (: känns att man solat! Hoppas de blir lite resultat iaf. Annars får jag sola imorgon efter skolan! Slutar ju lagom till lunch.

Nu ska jag föna håret och fixa mig lite, sen ska jag ut med Joel, Peter, Alle, Este och Emeliè ! älska västerås (:

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test