Tatuering

2008-04-02 @ 17:54:22

Nu har jag googlat runt och kollat på olika tatueringar för att få ideér eller små urklipp av vad min nästa tatuering ska bestå av, och jag har en viss aning. Ska ta och skriva ut bilderna, gå till tatueraren och få hjälp med att skissa upp allt och få lite mer ideér kanske.


Vill nog ha med liljor i tatueringen, för det ska vara typ.. Två stora blommor i rött typ. Men får se. Gillar liljor och deras betydelse. Ni kan läsa om dom på wikipedia .

Sen är jag på G med att sluta snusa och det känns hårt i kroppen och sinnet kan jag säga. De som säger att det är en barnlek att sluta med något man är beroende av har uppenbarligen inte försökt ngt.
Grejen är att jag vill verkligen sluta snusa och röka för jag känner mig snuskigt äcklig när jag gör ngt av dom, samtidigt som jag inte vill för att det är gott (iaf med snus tycker man). Men den delen av mig som inte vill sluta med nikotin är förmodligen beroendet. Känns som jag kommer sakna det och att det kommer lämna ett tomt hål inom mig, men det går ju såklart över när man väl har utfört uppdraget. Så det känns bra, jag är på gång.
Har tagit tre snus idag och det är fan framsteg, jag kan det där med att minska ner på detta. Förut så tog jag en halv dosa på en dag och nästa dag tog jag ena halvan och sen var det slut, då fick man köpa nytt för ca 40kr. Och för dom 40kr kunde jag ha lagt undan för att kunna åka till sthlm o va med Oscar :/ <3 Som jag saknar förträffligt mkt.

Men som tur är så åker jag dit den 11e april (: stannar hela helgen! Det är nice. Tråkigt bara att jag inte är där i helgen då han fyller år på lördag och ska äta på restaurang  och ha det mysigt, men då ska jag ha tjejkväll med Emeliè och Sarah! Jag fixar marängsviss, Sarah skulle baka ngt, oh Emeliè står för maten och filmen, eftersom det är hos henne vi ska vara!

Nu ska jag återgå till tvspelandet. Nice. Hare!


Comments
Postat av: Mingla &#9829;

jag känner igen dig, har vi setts förut?

2008-04-02 @ 18:06:42
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: en galen apa

azzå GOTT? smakar ju neger dasse !oenoene!

2008-04-02 @ 18:50:02
Postat av: bananidani

sluta snusa, jag gjorde det. köp nikotin-tuggumin, så biter du typ fem-sex gånger på det, så kör du upp det under läppen.. det rinner jättestark saft och funkar alltså som en fräsch och svag snus.. köp bara ett paket, och ta tre om dagen så klarar du dig från det värsta! I've done it.

sen.. angående prostitutionen. jag menade självklart prostituera mig i form av slavarbete på nåt jävla skitställe.. ja.. typ iaf. får väl ta vad som bjuds sen.

2008-04-02 @ 23:02:12
URL: http://bananidani.blogspot.com

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test