Stockholm

2008-04-11 @ 08:51:04
Ja kära vänner idag åker jag iväg till Stockholm igen, över en helg, och det är underbart! Förutom det faktum att jag kanske är förföljd på stan av denne "Zana" och kan bli nerslagen, våldtagen och dödad innan jag hinner sätta mig på tåget.
Därför vore det uppskattat om någon kunde möta mig på stan kanske och käka lite lunch innan? Hålla mig sällskap och sånt. Ska nog ringa Emeliè! Om inte Alex svarar på msn först dvs. Vet hur svårt detta är för Emeliè, att jag åker iväg :/ Förlåt frun, men mannenNN kallar.

Fick annars 400kr av mor imorse, efter en promenad med Coffz0r till centrum. Hon hade nämligen glömt sin plånbok hemma, när hon i själva verket skulle lämna kortet endast. Samtal:
Coffe: Hej mamma, du har glömt din plånbok här.. Med körkort och allt.
Mor: Nej.
Coffe: .. Nehe? Men vems är det här körkortet då? Jag har inte körkort iaf.
Mor: .......... Jaha. Oj. Men (osv osv tills hon sagt åt Coffe att gå till centrum och firra flis osv)

Ja. Vi ses på söndag.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test