Stalker <3 Becca = ?

2008-04-10 @ 23:54:24
Fick nyss ett samtal från ett dolt nummer, och dolt nummer betyder oftast att det är mannenN som är i farten o ringer. Så jag svarade och det visade sig vara en annan man, och jag vart helt förvirrad. Trodde att det var ngn kompis som drev, eller att det kanske var den här killen som ringde förut då jag var tillsammans med Virre (när vi möblerade om i hans rum, och han ville ta telefonen o gorma, men jag lade bara på bla bla), för det lät så otroligt likt den killen. Anonym har en speciell dialekt, han låter som en bög.

De första sekunderna försökte jag få ut vem denne var och han drog ut riktigt på vem han var, och började förklara vem han var..
- Vi gick i skolan i samma byggnad
- Jag såg dig i katalogen
- Fick ditt nummer från hitta.se
- När jag ser något jag gillar så ger jag mig inte förrns jag fått det

Till slut gav han mig sitt namn, Zana. Jag känner ingen Zana och jag sa det men han gav sig inte utan började förklara att han inte vart i västerås på ett bra tag då han jobbar i Örebro, men nu är han här och ville träffa mig. Han befinner sig på Hammarby..
- Men häng med mig ut och drick lite öl under stjärnorna, och om du inte vill så har jag vin
- Gumman/Raring/Sötnos/Babe

När jag sen förklarar att jag är upptagen så säger han "Men vad gör du då?" Och missförstår mig totalt så jag säger att jag spelar tower defence wc3 så byter han ämne totalt och börjar prata spel och jag upprepar gång på gång, men jag menar att jag har en pojkvän och jag vill inte ut med dig.

Någon gång under samtalet så kommer Coffe, ungefär efter han frågade efter Emeliè's nummer så han kan prata med henne så att jag går ut med honom ikväll och efter att han sagt att han har spanat in min familj och mig ett tag. Sen säger han "du kan ju ta med dig din pappa om du vill". Och när Coffe pratar med honom börjar han hota Coffe och Coffe gör detsamma, och ringer kompisarna så att  de ska ut o döda, men jag sa nej det är ingen idé, låt det vara tills imorgon.

Det som stör mig är att jag vet inte om det var allvarligt, att det kanske är någon som försöker komma åt min pappa genom mig, eller om det är någon som driver. Jaja, Där har ni det, jag har en stalker!

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test