Söndag

2008-04-06 @ 21:36:31
Idag har jag verkligen gjort INGENTING, och det har vart så otroligt skönt.
Har endast suttit vid datorn och tittat på Death Note, som är en ny anime/mange serie som jag vart tipsad om. Och jag gillart! Klicka HÄR om ni vill veta lite om serien (innehållsföreteckning -> Plot)
Jag rekommenderar verkligen serien.

Annars så är det skola imorgon, känns sisådär.
Och på fredag får jag äntligen tillbringa tid med manneN <3
Känns pirrigt för det var ett tag sen, och så går tiden saktare än vanligt >< Det är olidligt! Men det positiva med distansförhållande är ju att man uppskattar varandra mkt mer, det negativa är allt typ.

Nej nu ska jag fortsätta se på Death Note. Hörsdå.

image22

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test