Sola & Stockholm

2008-04-25 @ 08:38:16
Japp, idag drar jag iväg sådär på impuls till sthlm till karln!
Men först ska jag sola hos Emeliè, runt 11 (: Sen så blire hem o göra lunch och runt 16-17 åker jag väll ner antar jag.

Tänkte att nästa vecka så är det ju Valborg på onsdagen, då är man ledig på torsdagen och fredagen (fredagen är ju en klämdag så), och där på helgen så är Oscar hos sin pappa och han sa att han kommer inte orka sina småsyskon då dom väcker en så tidigt, och sen mig på kvällen, nu när han har praktik och är så jäklans trött om dagarna ^^ Så då åker jag iväg idag!

Lite jobbigt är det sådär, när jag sagt att jag ska sola hos Emeliè i helgen, varje morgon typ, och lovat o festa med folk men grejen är att det finns ingen fest att festa på utom krogen och det orkar man inte längre, krogen är tråkigt. Och alla säger typ till mig att hitta fest -.- För det är bara jag som whinar, men jag har inte hittat något så då blir såhär. Och Joel ska ändå till Hedemora och festa i helgen såatte.

Jaja, nu ska jag proppa tvättmaskinen full (: Sen ska jag göra mig iordning för solning och sen över till Emeliè :D

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test