Snusfri morgon

2008-04-03 @ 10:22:49
Ja jisses, ni har läst rätt! Jag har min första snusfria morgon på länge! Och jag känner redan abstinens och huvudvärken, dettta mina damer och herrar är inte lätt.
Men Jag är tacksam över Daniels kommentar i mitt förra inlägg, där han gjorde en instickare om hur han slutade med snus, TUGGUMMI. Iofs nikotin tuggummi, och det smakar ju piss död huggorm. Minst lika starkt iaf..

Ja men det här verkar ju gå bra! Bara jag håller mig borta från nikotin och godis, som förmodligen skulle kunna funka som en ersättare, men tror nog att det är minst lika svårt att sluta med socker, som det är med nikotin, båda ämnena har sådan otrolig beroendeframkallning.

Nej nu ska jag sluta skriva och göra mig iordning för skolan! Bjuder på en video, se om ni känner igen någon!
Jag kände igen massor.. Bäckby </3


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test