Sick Nurses

2008-04-28 @ 22:58:40

Såg nyss på den filmen, och den klassas som en horror movie. Kan jag hålla med? Kort sagt, nej.
Jag klassar den som en regular japanese splatter. Otroligt mycket blod och skrik.

Man fick inte riktigt "lära känna" personerna i filmen, utan man fick typ gissa till sig hurvida dom var och hur dom kände varandra. Och en grej jag inte riktigt förstod är varför i helvette bodde dom på sjukhuset? Lite mysko.
Anyways, är typ ett spöke/vålnad som är runt o dödar sjuksköterskorna som dödade/inte dödade henne. Grejen är att jag tänkte att det är säkert som the grudge (den var freaky), men spöket eller tjejen som dog och hauntade the nurses var typ som en vanlig människa, fast med svart hår, svart kropp (god knows why) och några vita slingor i håret, som stod runtomkring offrena och posade då och då. Typ såna där fotomodell poser som man kan se i tidningar eller på internet. Ganska fult och dåligt skådespeleri. Rekommenderas inte.


Nu tänkte jag ge mig på The.Orphanage.NTSC.DVDR-BeStDvD så jag återkommer med en liten rapport senare om den.

btw, är det någon mer än jag som är sugen på att dansa på ngn fest :) Och är det någon mer än jag som är sugen på att återta gamla kontakter, som tex Daniela som det var länge sen jag träffade på fritidgen utöver skolan, och samma sak gäller Jossan. Sen saknar man Sarah en aning för det var år sen känns de som. Jaja får se hur det blir med det. Vi hörs!


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test