she is my sin

2008-04-04 @ 12:48:13
Lyssnar på nightwish, jag känner mig frustrerad. Det hjälper, hah.
Ska snart duscha men först ett blogginlägg. Var inte i skolan idag, börjar bli som förut igen, alla känslor och allt såntdär som jag kände förra året. Grejen är att jag inte vet hur jag gjorde för att få bort känslorna, gå om trean IGEN? Nejtack. Jag vill ut o tjäna lite pengar, skaffa mig ett liv, plugga vidare.
Alltså för någon vecka sen så hade jag allt planerat och klart för mig hur jag skulle göra, jag visste precis vad som skulle hända i sommar, efter sommaren, på studenten, allt! Men nu vet jag inte ett skit och jag vet inte hur jag ska få reda på allt igen. Måste man behöva gå tillbaka till kurator.. ?
And what's pricken över bägarn (för att irritera E med mitt nya språk), så har pappa gått runt o vart.. Sitt ovanliga jag. Som vi inte har sett på ett bra tag och det har faktiskt vart lugnt och skönt när han vart sitt glada teddybjörn pappa. Men nu är han inte det och det göre lite obehagligt att vara hemma atm.

Som tur är så ska jag bort ikväll, tjejkväll hos E med Sarah. Jag ska kirra marängsviss, och få pengar av mamma/pappa innan då jag och E går och handlar grejerna. Jag längtar... Längtar också tills den 11e, även om jag har vart lite putt o lättretlig på sistone så menar jag inget med det, det är bara trams och jag som är överkänslig pga mens och nikotinberoendet.

Och detta är andra dagen utan nikotin, gr8 huh?


Comments
Postat av: negern i huset

sen när börja du lyssna på nightwish1!?!?!?!

2008-04-06 @ 13:55:44
Postat av: Beccan

Jag har alltid lyssnat på Nightwish :P Från och till sen jag var liten typ

2008-04-07 @ 15:56:03

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test