Ready to fall

2008-04-10 @ 19:50:51
Ah, imorgon åker jag till sthlm, igen. Känns underbart att snart få träffa älsko.

Idag har jag vart  i skolan och pluggat som en mask. Skrattat som fasen på elektroniken då jag förstörde mitt kretskort genom att borra mitt i av misstag. Fråga mig inte ens hur!
Sen direkt efter skolan så gick jag ut med Emeliè och Peter. Vart lite rörigt när jag kom hem, dom plingade på och jag skulle kissa, och precis då ringer Joel och vill med, sen när vi är ute så kom jag på Alle och Este, så vi väntade på dom ett tag vid rösegårdsskolan, sen skulle Madde komma till alles parkering så vi drog oss dit och mötte upp henne innan vi drog till Bby rampen. Skulle vart skönt o fått skata lite men fortfarande för kallt o blött så jag skiter it.

Idag var en bra dag, fastän vädret har vart helt kasst. Länge sedan jag mådde såhär bra och skrattade hela tiden! Beviset på att man kan fortfarande vara små fastän man är närmare 20, fantastiskt. Fick en speciell känsla i magen också, en såndär bekant känsla som jag får när jag trivs och mår ruskigt bra. Det känns nästan som när jag är kär, fast det är mer illamående hållet och samtidigt pirret och leendet på läpparna. Det är då jag vet att jag borde trappa ner lite på lyckan och gå hem lite, annars spyr jag nog. Vet inte säkert, då jag aldrig stannat länge nog i lyckan och väntat. Men jag är nöjd som det är (: jag har min lycka och jag vet att den finns runt hörnet.
Har  fortfarande lite av den känslan i magen, fast jag är ensam. Kan det vara för att det är musiken jag får av Este just nu? Det påminner mig om honom, och när vi är hemma hos honom och gör absolut ingenting, mer än att lyssna på musik och prata, jag och mina vänner. Jag älskar er mina kära.

image25
Btw, nu ska jag städa.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test