Onsdag

2008-04-16 @ 22:17:56
Jag frågar dig, Hemlig man på ITG, vad vill du av mig? Vad får du ut av att ens kommentera dina mogna kommentarer?
Jag föreslår att du säger vem du är. Men sen kanske du är för feg för det också, men med hjälp av din IP adress kan jag på några sekunder, med hjälp av ett par vänner, få fram dina personuppgifter samt vart du bor.
Sen är grejen ganska klar över vad som kommer hända med dig, och det hoppas jag att du förstår.
Min far, som nästan hela västerås vet vem det är, ser extra mycket efter mig, då jag är hans enda och förstfödda dotter.
Hans bästa vän, Jörgen Karlsson, ser mig som sin dotter han aldrig fått och ser väldigt mycket efter mig.
Sen har vi Pierre. Han har precis kommit ut från fängelset och ser gärna fram emot att hitta på ngt roligt och underhållande. Pierre är en väldigt nära vän, som vi ser som en familjemedlem.

Grejen är att jag ska inte ens behöva förklara detta för dig, för om du vet vem jag är, så vet du redan allt detta.
Så antingen låter du mig vara, eller så säger du vem du är. Eller så tar jag helt enkelt reda på vem du är på egen hand, det är mycket roligare när du får oväntat besök. Var beredd med en kopp kaffe, kanske Gevalia?

Comments
Postat av: Josefin

Du kan inte bara blocka hans ip, då kommer han inte in på din blogg:)?
för om du hotar han tycker han nog bara det är roliga, du vet ju hur killar är..

2008-04-16 @ 22:49:23
URL: http://shadyblonde.blogg.se
Postat av: Beccan

Josefin:
Jag har blockat hans IP nu, men sen vet man inte om han verkligen är så desperat efter mig och mitt liv att han sitter hos ngn annan eller så ..

2008-04-16 @ 23:48:11

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test