Okej..

2008-04-16 @ 23:57:11
Jag överreagerade ganska hårt den timmen jag läste ITG-mannens kommentar, och jag har ingen aning om varför.
Kanske för att jag inte är den där tjejen med självförtroendet på topp, kanske är det för att jag vet att jag blir övervakad under skoltid. Hursomhelst, förra inlägget får ligga kvar, då jag inte tar bort inlägg alls (en sorts policy jag har).
Har iallafall blockat hans IP och jag kommer fortsätta göra det ifall han sitter hos en kompis och är besatt av mitt liv. Nu vet vi iaf att jag har en stalker #2 ! För stalker #1 vet vi vem det är nu, och.. ja.

Däremot vill jag tipsa om Josefins blogg, som jag har länkat till i spalten åt vänster, längst ner. Hon är så kreativ och gör fyndiga och ursnygga saker av gamla skinnjackor och stövlar, Och nu ska hon också sy sin studentklänning, och jag är på helspänn för o se hur resultatet blir (: Kolla in henne här.

Annars har jag börjat töja mitt vänstra öra, har 3mm atm, som håller på att läka, sedan ska jag haffa en 4a. Haha, palla säga "haffa" men wtf ^^

Annars idag har jag inte gjort så mkt, var ute och hade en skön dag med några vänner, och sedan kom jag hem o gamade diablo (: har fått access till Markans acc, så jag kan mfa aningen bra nu! Hur kul som helst.
Så.. Lite uppdate om mitt liv. Imorgon ska jag till skolan också, hare!

Comments
Postat av: Josefin

Haha:) mjo jag är ockås på helspänn om hur studentklänningen blir bra, blir det inte det rycker jag av mig håret eller nåt^^

2008-04-17 @ 00:11:25
URL: http://shadyblonde.blogg.se

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test