Morgon

2008-04-28 @ 08:14:36

Är det något jag verkligen hatar, förutom att gå upp, på mornarna så är det killparfym!

Jag kan inte beskriva hur mycket jag avskyr killparfym när man precis vaknat, och få känna den starka doften flyga in i min näsa och få det att sprida sig till  hjärnan. Det svider! Det stinker! Jag hatar killparfym i dessa ögonblick!
Jag menar, varför kan inte mina bröder vänta med att ta på sig parfymen tills dom själva har vaknat?
Det skulle inte passa fel om dom tog med sig parfymen ut ur rummet, och placerade den i hallen, så dom sprayar ett spray (inte fem eller sex som dom brukar) precis innan dom går ut. Då får dom säkert med sig den överblivna starka stanken ut genom dörren och iväg mot skolan, om den nu inte fastnar i trapphuset vilket är en annan femma.

Nu ska jag fixa håret, sen åka till skolan för att ha min underbara kompletteringsdag. Livet är härligt.
Något annat jag ska whina på i detta ögonblick är hur jävla kasst det är att vara hos mannen och sen åka hem. Saknaden dagen efter är sjuklig. Att vakna upp ensam och grejer. Nej fy helvete för livet idag! HEIL JOEL!

image29

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test