Mitt senaste projekt

2008-04-08 @ 17:53:38

Kära läsare, jag har påbörjat ett nytt projekt som jag kallar "Emeliè söker".
Det är i princip en bloggsida där man kan läsa lite om Emeliè och ta kontakt med mig som granskar pojkarna, och sen får Emeliè prata med dom! Eller nåt. Detaljerna är inte färdiga än. haha.
Kan besöka sidan här: http://emeliesoker.blogg.se

För övrigt så är det bara 3 dagar kvar tills jag åker till sthlm :) Jag längtar att få känna hans läppar mot mina igen ;x
Har inte mycket annat att skriva. Utom att jag hade en dröm jag inte haft på länge inatt och den gav mig the creeps. Vill aldrig mera drömma om den personen :E  Annars äre snö ute. Jag har ingenting att skriva. Och jag är en nörd :x hörsdå.


Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test