Måndag

2008-04-07 @ 16:10:11
Älsk ringde nyss o berättade att han klarade teorin :D Men först sa han att han var 1 poäng ifrån, så jag vart riktigt riktigt sur när han sa att han bara lurade mig >< Hade han vart här hade han fått en mobil i huvudet, på riktigt! Usch fär lurendrejerier.

För övrigt så har jag vart hemma från skolan idag, vet inte vad det är med mig. Har börjat komma in i en dålig fas igen. Sen så ringde de från gymmet idag och sa att dom inte kunnat ta betalt via autogiro från mig, under 2 månader så jag är skyldig dom dryga 500kr, och dom spärrar mitt kort tills jag betalt.

Grejen är att dom kunde ju ha ringt tidigare, när dom inte kunde det första gången så jag kunde gjort ngt åt saken eller något. Aja så nu ska jag och Emeliè ge upp gym tills vintern, och börja jobba och sånt nu istället då det är så fint väder ute.

Sen äre fyra dagar kvar sen åker jag till mannenNNN :))
Och idag fyller Alex 20, den jäkla gubben. GZ @ DING.

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test