High Hopes

2008-04-02 @ 10:36:36
Ja måste bara posta en video, även om det känns lite tjatat o posta 2 st på rad, men den här ger mig gåshud på riktigt. Tycks inte gå att posta själva videon i min blogg atm (gud vet varför, ellerblogg.se) så jag länkar bara!

http://www.youtube.com/watch?v=BVUTQ7stBng&feature=related

Videon är en Live konsert med Pink Floyd - High Hopes, och jag skulle ge vad som helst för att få stå där och se dom spela live. När jag hör den här låten så blir jag genast gladare, och känner sommar känslan och jag känner hur mycket jag längtar till sommaren, att bara få vara med mina vänner, ta det lugnt i solen på bäckbyrampen, löga eller på gryta. Jag tänker speciellt tillbaka till sommaren -07 då det var bröderna och jag mot världen. Jag Alex Este Robban och Alle. Den sommaren var nog den bästa någonsinn, speciellt dagen då vi inte gjorde någonting, jag Sarah Este och Alex. Bara gick omkring i stan, lekte lite, satt i gräset och bara pratade, eller sa ingenting alls.
Det är nog den värdefullaste dagen i mitt liv måste jag säga, den 27e Maj 2007.

      image14

Comments

Comment what you've read:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Your Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0
Test